Vill ha


Det blir nog en liten busstripp till Örebro imorgon. Då ska jag passa på att kolla efter denna fina klänning från Lindex. Om den är lika fin i verkligheten som på bilden får jag nog slå till. Sen får den hänga i garderoben tills det blir sommar. Annrs är det mest trista saker jag ska kolla på i örebro som tex amnings bh:ar.

Idag bad en av mina kollegor att få prata med mig. Jag tyckte hon såg lite nervös ut så jag så jag var ganska säker på att hon hade dåliga nyheter, dvs att jag inte kunde få fortsätta att jobba hos dem. Jag hade tidigare under dagen hört att det talades om "tjänster" och "vikariat" osv. Jag ville ju inte verka nyfiken så höll mig på avstånd. Gissa om jag blev förvånad när min kollega inte alls tänkte säga tack och adjö  utan erbjöd mig att få jobba kvar hos dem på heltid tills jag ska föda/ få havandeskapspenning.  Jag blev så himla glad. Jag trivs ju så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0