Trött



Jag pallar nog inte att jobba heltid. Har haft sammandragningar idag  (och förra veckan med) och det var ingen höjdare. Vet inte varför det blir så. Visst, jag lyfter tunga barn och har en del konstiga arbetsställningar men jag tycker ändå att jag är ganska försiktig. Skulle tro att  jag stressar upp mig psykiskt. Jag ska ge det några dagar till och fortsätter det på samma sätt så får jag nog ringa barnmorskan. Jag hade hoppats på att kunna besöka min chef imorgon så att vi tillsammans kunde fylla i havandeskapspapperen men nej. Jag ska jobba 6:30 -16:30 på en resursavdelning. Ni som vet vad en resursavdelning är för något vet också att det inte är nåt för gravida kvinnor. Gud vad nere jag är. Jag är glad att jag har mamma och pappa som ställer upp och skjutsar mig ofta när det inte passar med busstider. Jag börjar faktiskt bli sugen på att börja spara till en egen liten bil. Då kan jag åka till bråten vilken tid på dygnet som helst. Men jag skulle ändå undvika fucking ekebykorsningen.

Milton är ledsen varje morgon när han ska till dagis. Jätteledsen. Det gör ont i hjärtat. När vi är hemma är han jättesnäll och gosig och det är säkert för att han tror att han kan få stanna hemma om han är snäll nog.


Kommentarer
Postat av: Carin

Ska du vara på Ellens dagis? Ellen är hemma med Krister för hon har feber, men vi ses ju på onsdag!

2009-01-20 @ 08:11:06
URL: http://karonesse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0