torsdag

Jag kan inte fatta att det redan är fredag imorgon. Det känns som om det var måndag igår. Veckan har gått så snabbt.  Imorgon ska jag träffa min chef och vi ska gå igenom de papper om havandeskapspenning som hon ska fylla i. Jag ska nog lägga mig nu för jag är såååå trött. Jag var vaken ett par timmar inatt, då Milton väckte mig och pratade om "gammal äppeltant" och "gammal skål". Sen var jag såklart tvungen att springa ner och kissa två gånger och sen blev jag hungrig och törstig och Mille ville ha välling och ny blöja och sen var han pratglad ett bra tag.
Oj nu börjar jag se dubbelt. Sängen ropar på mig.

Kommentarer
Postat av: emelie

klart, det är mina kusiner :D säker på att den nya är en pojk? ;P



hehe du tror nog rätt, magnus får inte veta något :O haha, det blir kalabalik i släkten då. Herregud, vill inte ens veta tanken =)



Jaa, men häng med mig då Kristina! jag har kollat biljetter till london, 300 dit och 13 kr hem! Det är underbart ;D hur är det själv ? =)

2009-01-23 @ 09:20:50
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Dragana

Hmm, ja dagarna går riktigt snabbt de! Konstigt och läskigt är det!

2009-01-23 @ 16:01:42
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Dragana

Svar: Ja, det är kul att du håller med. Men att göra slut eller att vara i ett förhållande är aldrig lätt. Varje dag är en prövning!



Ha en fin helg!

2009-01-23 @ 23:34:33
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0