Snart dags för Me&I party



Den 5/2 blir det Me&I klädesparty här hemma hos mig. Det börjar bli en tradition. Jag tror det är fjärde eller femte gången som jag är värdinna. Hoppas verkligen att så många som möjligt kan komma denna gång. Jag har inte pratat med så många än men ska försöka komma ihåg att kontakta mina friends imorgon.

Nu är jag i vecka 26 och börjar få lite panik. Herregud jag ska snart föda och jag har inte förberett mig det minsta. Det känns som när man gick i skolan och hade ett jättestort prov som man inte började plugga till förrän kvällen innan.

Jag skulle ha börjat jobbet kl 11 idag men blev väckt av att en jobbarkompis ringde mig 6:30 och jag fick rycka ut eftersom det var kort om personal på förskolan. Tack och lov så fick jag skjuts av Magnus eftersom bussarna går så himla sällan i denna stad. Imorgon blir det kort arbetsdag  för mig eftersom jag ska till MVC. Spännande. Är dock inget sugen på stick i fingret och armen.

Jag körde lite bil idag. Det gick väl hyfsat fast jag är säker på att de bilar som låg bakom mig inte instämmer. Jag borde nog sätta en överkörningsskylt bak på bilen. Det skulle nästan ursäkta att jag kör i 40 på 50väg och att jag sicksackar över körbanan som om jag vore rattfull. Jag ska öva mer till helgen. De snygga spåren jag gjorde i gräsmattan för ett tag sedan är nu vattenfyllda. Det ser inte läckert ut. Magnus gruvar sig fortfarande och undrar hur jag lyckades köra så kasst. Ja man kan ju inte vara bra på allt.

Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Jag och Nova kommer väldigt gärna och shoppar lite kläder :) Kram

2009-01-13 @ 22:11:10
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Helen

Du är i gott sällskap.. köra är inget problem men parkera kan jag inte. Jag är skiträdd för att backa på eller köra in i någon annan bil så jag rör mig i snigelfart. De enda gångerna jag kör är när F vill festa och då är det ju mörkt ute och naturligtvis ännu svårare. I helgen var vi och hälsade på några som bor i Immetorp. Man måste åka på en smal läskig bro och för att komma till den bron måste man backa och krångla. Kör man minsta lilla fel hamnar man i ett djupt dike eller ännu värre ner i älven. Jag var nervös kan man säga och har man en liten bebis brevid sig är man ju knappast kaxig..

2009-01-13 @ 22:28:53
Postat av: emelie

haha jaa kunde dricka hur många som helst :S sjukt ;P

2009-01-14 @ 04:05:39
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Till Helen från Kristina

Nej fy, det är inget roligt att köra. Jag blir så stressad i trafiken men jag inser att jag måste börja köra så att jag blir van någon gång. Hur går det med Alex? Det känns som om det var göörlänge sedan jag såg honom. Kram k

2009-01-14 @ 19:25:50
Postat av: Helen

Han är en liten goding :-) Han blev 7 månader i går. Han har varit lite grinig för första tanden är på gång men annars busar och skrattar han väldigt mycket.

2009-01-16 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0