Snart är den min



Igår budade jag på denna snygging på tradera och vann. Det stod att den var i jättebra skick och jag fick den för 380 kronor. Nu är den på väg hem till mig. Jag har redan en likadan fast i rött men ville verkligen ha en i svart också. Tradera är så beroendeframkallande. Har lyckats hålla mig ifrån tradera ett bra tag men nu verkar det som om det är kört igen. Det blir nog en fattig vår.

Tack snälla Emma för utmärkelsen. Jag ska snart ta tag i att själv nominera några underbara mammabloggar men det får bli längre fram i veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Kristina! Det var ju en snygg väska. Jag såg att ni hade köpt matsalsmöbler, vitrinskåp och skänk i söndags. jag och håkan var också och köpte matsalsmöbler i söndags så nu kan vi fylla det nya rummet med lite möbler. hoppas att det går bra med magen och allt därtil, Kram från Agneta

2009-01-20 @ 14:29:22
Postat av: Niskanen!

Någon har skrivit en fråga till dig ang. ammning inlägget. Svara genast! www.jgingerjennifer.blogg.se

2009-01-20 @ 15:48:56
Postat av: Till Agneta från Kristina

Hej Agneta. Så ni köpte med matsalsmöbler i söndags. Köpte ni med på mio? Det är kul med lite nytt. Vi är på jakt efter en soffa till vardagsrummet för den vi har är så äcklig, fläckig och allmänt ofräsch. Hur går det på jobbet? Jag hörde rykten om att ni har fullt upp med fem nya inskolningar. Jag trodde ju ni redan hade fullt i höstas. Jag har vik på bråtens förskola nu och det är helt okej. Trivs bra men önskar att det låg lite närmre stan. Magen har blivit jättestor och är i vägen precis hela tiden, men jag ska inte klaga. Ha det så bra och hälsa de andra på jobbet. Jag får väl erkänna att jag saknar er ibland.



Kram från Kristina

2009-01-20 @ 19:15:31
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Till Agneta från Kristina

Hej Agneta. Så ni köpte med matsalsmöbler i söndags. Köpte ni med på mio? Det är kul med lite nytt. Vi är på jakt efter en soffa till vardagsrummet för den vi har är så äcklig, fläckig och allmänt ofräsch. Hur går det på jobbet? Jag hörde rykten om att ni har fullt upp med fem nya inskolningar. Jag trodde ju ni redan hade fullt i höstas. Jag har vik på bråtens förskola nu och det är helt okej. Trivs bra men önskar att det låg lite närmre stan. Magen har blivit jättestor och är i vägen precis hela tiden, men jag ska inte klaga. Ha det så bra och hälsa de andra på jobbet. Jag får väl erkänna att jag saknar er ibland.



Kram från Kristina

2009-01-20 @ 19:16:45
Postat av: Tanja

Hejsan Svejsan!



Vad fina möbler ni har köpt!Det är ju bara så roligt med nytt, i alla fall tills man kommer på att man måste tjata på ungarna att:"akta hit och akta dit". Men det kan det vara värt!

Våran dator är fortfarande paj, det kommer en tekniker imorgon för att byta ut hårddisken och installera om programmen. Yippie!

Fast igår ledsnade Matte så han köpte en ny dator som han är på väg hem med just nu! Skönt! Fast jag vill ju ha vår lap-top, tycker det är perfekt men då har vi ju varsin. hi,hi.



Hur går det med "Red Bull"-drickandet då? Själv har jag inte lyckats dra ner på Pepsi-Max drickandet ännu. Tänkte bara dricka det på helgerna men när man är hemma så måste man ju bara ha nått gott att sippa på.



Förresten,måste bara skriva att Milton ser så himla gullig ut på den där bilden i förra inlägget! :)



Ha det så bra!

Kram Tanja

2009-01-21 @ 14:43:01
Postat av: Anonym

Hej Kristina! ja vi köpte också nya möbler fast på em i örebro, vi har ännu inte fått dem. jag vi har fullt upp med fem inskolningar. Lite tufft. och jag har varit sjuk i julhelgen och första jobbveckan, ovanligt för mig. ha det så bra med magen.

2009-01-22 @ 19:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0