Shiseido



Den här brun utan sol krämen från Shiseido köpte jag för några veckor sedan eftersom jag fått höra att jag ser så blek ut. Krämen var ganska dyr (ca 300 kr) men eftersom Shiseido är ett bra märke slog jag till. Det är meningen att man ska bli gradvis brunare och smörja in sig dagligen. Jag har smörjt som en tok i snart tre veckor men ingen färg har jag fått. Jag tror mig se att jag lite mindre sjukligt blek ut men jag är inte säker. Ett plus är iaf att krämen är luktfri och att man blir mjuk och len. 

Mitt betyg blir 2/5

Kommentarer
Postat av: Carin

Tackar tackar! Kommer gärna om jag inte får förhinder. Träffade Liv häromdagen och frågade just om du bokat något så jag visste att du skulle ha, dig kan man lita på!



Ska ni gå på träffen för flerbarnsföräldrar den 21:a? Vi har varken tackat nej eller ja ännu, men jag tror vi ska gå.



Hur mår du nu? Börjar bli lite tyngre att jobba kan jag tänka mig. Jag jobbar två veckor till sedan ska jag ta det lugnt, så lugnt det går med en 2-åring hemma vill säga...

2009-01-10 @ 19:52:48
URL: http://karonesse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0