Öl



Jag har ju haft en Red Bull period. Många gånger har vi fått stanna till vid Ica eller Statoil så att jag ska kunna köpa min drink. Milton har märkt av detta och har förstås varit nyfiken på denna lilla burk som dykt upp hela tiden. Eftersom jag inte vill att han med ska bli beroende av Red Bull så har jag sagt att det är öl. Eller rättare sagt "mammaöl". Lite pinsamt namn kanske, och det har inte gjort honom mindre nyfiken direkt. Han fick iaf smaka lite Red Bull i helgen men gillade det inte som tur var. Jag har faktiskt dragit ner på Red Bull drickandet lite. Nu har Milton döpt om sina drickesyoghurtar till Öl. Så det blir öl till frukost och öl till kvällsmaten och när vi senast var på Kronhallen så ropade han högt att han ville ha öl. Så det var bara för mig att köpa ett fyrpack (safari yoghurt alltså). Han har fått öl på hjärnan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0