Nyårsdagen



Jag är riktigt seg idag trots att jag inte festat loss utan tog det lugnt igår. Stel och ont i ryggen har jag med. Jag tror att det är självförvållat. Skulle behöva röra mer på mig. Gå lite promenader. Milton var så rädd för fyrverkerierna igår. Han vaknade vid 22 tiden och var ledsen och skakade och svettades av rädsla. Jag och Magnus fick bära honom. Han vill ju aldrig bli buren annars. Annars var kvällen lyckad och maten var supergod, även om Magnus inte tyckte att den var något vidare.

Magnus ska hela tiden exprimentera med sitt jävla skägg. Jag önskar att han kunde raka av allt men det går inte för sig. Jag antar att jag får vara glad så länge han inte har mustasch. Polisonger, breda som falukorvar har han med. Skaffar han musche igen eller helskägg så blir det synd om honom. Fattar han inte att om jag hade velat ha en kille med en stor ekorresvans till mustasch så skulle jag ha skaffat det. Fast det spalar ingen roll vad jag säger eller hotar med. Han gör ändå som han vill.  Min Magnus.

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag ska be mormor övertala Magnus att raka bort det.

Att han och Robert inte skäms, det är fult.



Vad skulle du göra om Milton skaffade så mycket hår som Magnus och Robert? ;P

2009-01-01 @ 19:35:44
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, oh herregud!



Yes, det gick bra, åt upp hela pizzan utan problem.

Jag hade såån huvudvärk, trodde jag skulle smälla av. Det är hemskt med baksmälla! =)



Hihi hoppas ni får en bra fortsättning :D



Kram

2009-01-02 @ 04:07:23
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Helen

Hahahahaha!

2009-01-02 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0