Nu är helgen slut



Jaha, då var det snart måndag igen. Ny arbetsvecka. Helgen har varit lugn men ändå händelserik. Det känns som om jag hunnit med lite mer än jag brukar. Strukit, tvättat, städat övervåningen. Igår var vi till mio i kristinahamn och köpte nya möbler till matsalen. Ett matsalsbord med sex stolar, ett vitrinskåp och en skänk blev det. Jag hoppas att vi hinner få hem möblerna innan klädpartyt den femte februari. 

Ulrika, kommer du på meandipartyt? Jag har skickat sms för några dagar sedan till dig men är osäker på om det kom fram.

Milton har vaknat vid klockan fem varje morgon denna vecka. Ganska jobbigt. Han har varit extra gosig denna helg. Vet inte riktigt vad som flugit i honom men han vill gärna pussas och kramas och i morse trodde jag inte mina öron när han plötsligt sa -mamma jag älskar dig, bara sådär. Gissa om jag blev glad. Det är inget vi säger till varandra varje dag så jag vet inte riktigt hur han kom på att han skulle säga det. Sedan vände han sig mot Magnus och sa -pappa jag älskar dig. Han är vår lille goseprins,milleboy.

Idag åkte vi in en snabbis till Marieberg och jag shoppade några cardigans på Gina tricot. Den där storsäljaren med guld eller silverfärgade knappar som finns i massor av färger och har funnits i flera säsonger. Jag köpte en rosa, en mörkgrön och en ljusgrå. Det var rea på dem. En ljusrosa klänning blev det med som förhoppningsvis kommer att användas till sommaren. På Lindex provade jag ca 5000000 BH:ar och till slut hittade jag en som satt bra. De hade stora glasväggar inne på lindex och Milton gick rakt in i en och slog pannan. Lille gubben. Han såg inte att det var glas utan trodde väl att det var entren. Sen åt vi grillspett med tzaziki och Milton fick pannkakor.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej jag kommer gärna på party!! Tack för inbjudan.

//Ulrika

2009-01-21 @ 14:47:14
Postat av: Från Kristina till Ulrika

ja vad kul att du kommer. Då ses vi den femte.

mvh kristina

2009-01-21 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0