Gravidsnygg.....



......ska jag försöka bli på lördag. Eller iaf shoppa lite snygga kläder som kan göra mig lite mindre valrossig. Jag funderar på att ta bussen till örebro och shoppa loss. Jag gillar att åka buss.

Jag jobbade inte idag för Milton var sjuk. (lite feber i onsdags kväll). Fast jag kan inte påstå att han var så värst sjuk. Han var mest trotsig, rastlös och jätteretlig. Vi vilade ett par timmar på förmiddagen och det var som att vara i himmelriket. Det är nästan omöjligt att få Milton att sova/vila på dagen så när jag lyckats söva honom fick jag en energikick av stolthet och höll på att inte kunna somna, men till slut somnade även jag in. När vi senare vaknade så var det inte min söte gode pojke som låg brevid mig utan ett illaluktande monster med huggtänder och bajs i blöjan. Ord som dumma, snopp, bajs och stjärt fanns med i varje mening så jag började fundera på om han hade drabbats av en släng av ADHD. Hans humör höll i sig hela eftermiddagen. Vi var hos mormor och morfar och åt god lasange, men mormor var dum, morfar var dum, mamma var dum och när Magnus kom hem så var även han dum. To.m  Coccos och Buddy var dumma. Det ska bli härligt att jobba imorgon igen. Jag börjar kl 6:30 så nu ska jag lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0