Fladder fladder



Ni som följt min blogg har säkert märkt att jag gillar att ha med bilder på söta djur. Denna gång har jag med 4 små gosiga fladdermöss som dricker ur nappflaska. Jag vet tyvärr inte varför  de fyra små sötnosarna är inlindade i filtar men jag antar att de blivit räddade från nåt. Däremot har jag något annat spännande att berätta. Jag har nämligen klappat en liten fladdermus en gång. Den var mjuk. Fast tänderna var vassa. Den drack inte ur nappflaska utan var objuden gäst på Rebecca och Martins bröllop. Min hjälte Magnus hjälpte den ut i frihet eftersom den hamnat på toaletten. Nu är det läggdags för mig. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: emelie

Du har fått en utmärkelse i min blogg =)

2009-01-14 @ 08:57:22
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

hehe okej =)

det går jätte bra, började i måndags och det känns verkligen i mina fötter!

Jag håller på med baby kläderna, och det är så mycket saker som finns, synd att jag inte vet om det blir en pojke eller flicka du väntar, men jag funderar på att köpa något ändå =)

Och så ska jag självklart köpa något till resten av mina kusiner =) jag är helt förälskad i baby kläderna, nästan så jag vill köpa massa och skaffa barn själv ;D



Hur är allt med dig och bebisen, milton och Magnus?

2009-01-14 @ 20:48:36
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0