Får man vara såhär söt?



Det här är bland det sötaste jag sett. Jag smälter.

Milton har börjat att kissa och bajsa på toaletten. Det funkar faktiskt förvånansvärt bra. Visst glömmer han ibland bort att gå på toa och kissar i byxan istället men oftast sätter han sig på dass när han känner att han behöver. Duktig kille. Han är dock ganska trotsig för tillfället och slåss och bråkar en hel del. samtidigt har han blivit så duktig på att sätta ihop meningar och förklarar och beskriver saker bra. Det är faktiskt jättespännande att vara förälder. Det händer nya saker varje dag. På kvällarna kommer dock de jobbiga tankarna. Tänk om Milton blir mobbad när han bli större, tänk om han blir nedslagen av nåt gäng, eller om han får en nyårssmällare i ansiktet. Cancer, RS virus eller påkörd av en bil. Det är jobbigt att älska någon så mycket. Ibland vill jag bara låsa in honom för att skydda honom mot allt ont i världen.

(men ibland vill man sälja honom billigt på blocket)

Förresten, är det någon som vet om det finns nån snygg billig soffa att köpa? Nåste ju ha en soffa att ligga och amma i utan att bebisen eller jag ramlar på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0