Vilken kväll



Klockan är 23.15 och jag sitter och är upprörd över de där skånepoliserna. Hur oproffsig får man vara? Hur kan polisen sjunka så lågt att de kallar folk för apejävlar, blattejävlar och att de borde spöa dem tills de inte kan stå upp. Man tappar ju förtroendet för polisen när de beter sig så.  Vad de har för åsikter privat är ju deras ensak men att bete så klumpigt på jobbet, när de faktiskt är poliser är verkligen inte okej. Poliser ska ju vara förebilder.

Mille somnade för en halvtimma sedan. Han var sig inte lik. Skrek och grät och ville inte ligga ner. Klagade på ont i magen, ont i örat, i handen i kinden, i håret osv. Sedan spydde han ner sig själv och Magnus. Ska bli intressant att se hur natten blir. Nu är jag hungrig och trött. Melodifestivalen var väl sådär. Gillade Alcazars låt. Men den där Ugglas var väl ingen favorit direkt.  Nu ska jag plundra kylen. Förut letade jag glass i frysen och sedan glömde jag att stänga frysdörren så den stod vidöppen ett bra tag. En annan dag stoppade jag ett paket glass i kylen istället för frysen. Det märkte jag dagen därpå när jag öppnade kylen och det rann ut glass.  Fatta vad förvirrad jag är (o vad mycket glass jag äter nuförtiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0