Ont i snoppen

Idag är jag sliten. Ska snart lägga mig. Ville bara säga hej först. Hej. Magnus tog med Coccos till vetrinären idag eftersom han har urinvägsinflammation och har blod i urinen. Jag förklarade för Milton att Coccos kissar blod och då svarade han att Cocos har ont i snoppen, vilket säkert stämmer. Han har ganska lätt att dra på sig urinvägsinflammation och urinsten och han har faktiskt fått en liten bit av snoppen bortskärd. Stackars kisse. Nog om Coccos och hans pillesnopp.

Jag slutade jobbet kl 14 idag vilket kändes såå tidigt. Jag hade massor kvar av dagen. Min pappa kom och hämtade mig så jag slapp vänta en halvtimma på bussen. Ja jag vet att jag är bortskämd. Sen körde jag Toyota till stan och shoppade lite viktiga saker. Min mamma hämtade Milton på dagis och han fick spendera eftermiddagen hos henne och morfar. Sedan fick vi mat och fruktsallad hos dem. Det var gott. Det är verkligen tur att vi har mamma och pappa för de ställer upp himla mycket. Imorgon är det jag som ska skjutsa Magnus till jobbet och sedan ska jag ta bilen till jobbet. Jag ger inte upp. Jag ska sluta att vara så feg och osäker. Jag ska köra ofta. Och när jag vant mig att köra ska jag köpa mig en egen bil (och puttra omkring i 30km/h oavsett vilken hastighet som gäller eller vart jag än befinner mig. Jag kan nästan se framför mig en liten rosa bil som kryper fram på en hårt trafikerad  motorväg ).

Nu blir det en semla(lagerlöf, ha ha). Jag vet, min humor är extra dålig när jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0