hårdrock



Här bjuder jag mina trogna läsare på en riktig hunk. Ni kan se det som en försenad alla hjärtans dags present från mig tiller eftersom ni är så snälla och läser min blogg även när jag skriver tråkiga inlägg som tex "idag har jag varit sjuk" osv. Jag tycker personligen att killen liknar den där trummisen i H.E.A.T (hårdrockarna i melodifestivalen) När de uppträdde med sin låt i lördags var jag 100% säker på att de skulle komma sist eftersom de enligt min smak var ganska dåliga. Så gissa om jag blev förvånad när de gick direkt till final och dessutom verkar hela svenska folket tycka att de är asbra.  Hallå, 80-tals hårdrock var ju inte ens bra på 80-talet. Vem jag gillade bäst i melodifesivalen törs jag inte säga. Då slutar ni läsa min blogg för gott. Och det vill jag inte.

Idag har jag varit sjuk. Ja visst blir ni förvånade. Jag låg sömnlös inatt och trodde att jag mådde kasst pga jag inte sovit men jag har verkligen mått apa hela dagen. Jätteförkyld och huvudvärk som blivit värre för varje timma. Jag ska dock jobba imorgon. Kanske inte så smart men det känns som om jag varit borta alldeles för mycket från jobbet den senaste tiden. Jag pratade med min käre sambo i telefonen förut och han har med blivit sjuk. Stackarn verkar ha fått influensa och ligger nu i sitt hotellrum och sover.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hörrö du du.Du klankar väl inte ner på 80-tals rock? Nu blir jag lite ledsen.

Iofs kan jag hålla med om att de där "Heat" inte var så bra men i alla fall. Tänk "Europe", "BonJovi", "Poison", "Skid Row", "Whitesnake" och en massa andra...............vilken musik! Och vilka killar! :) Vet du inte vilka dessa grupper är så fråga Magnus, är säker på att han vet. Hi,hi......



Jasså,jag visste inte att du tyckte att Markoolio var bäst! Ha,ha,..........



Ursäkta men du ser kanske vad klockan är nu när jag skriver. Inte bra!

2009-02-18 @ 01:37:14
URL: http://www.tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0