Tisdag kväll

Äntligen har gossen somnat. Att vara hemma med sjukt barn är ingen lek. Vissa barn kanske sover och är lugna när de är sjuka. Milton klättrar på väggarna och löper amok trots hög feber. Fattar inte var energin kommer ifrån. Hans sömnbehov är 8-10 timmar per natt och då sover han inte middag. Det är ganska lite för en 2 åring. Själv har jag ett stort sömnbehov och funkar inte som jag ska om jag inte får sova ordentligt.

Mamma har varit här två gånger idag och gett Coccos medicin eftersom jag inte klarade av att sticka in de där tabletterna i munnen på honom. Som tur var så klarade mamma av det.

Jag fick något som jag tror var en kraftig sammandragning förut när jag låg på rygg. Det kändes som om magen drog ihop sig och blev hög och drogs uppåt. Det kan ju förstås ha varit bebisen som försökte göra sit-ups i magen. Det händer mycket i magen just nu. Imorgon blir det besök på MVC. Jag är i vecka 30 nu. Bara 10 veckor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0