Snabb bloggat



Det är klänningar som denna jag vill komma i till sommaren. Jag har tänkt att amma mig smal, röra mycket på mig, och äta så nyttigt bara skrutten i magen kommit ut. Innerst inne vet jag dock att jag kommer ha svårt att klara mina tre metoder. Jag kommer nog inte lyckas med en enda av dem. Jag är bara så himla trött på att vara tjock.

Två dagar kvar. Sen inget jobb på ett bra tag. Magnus hotar med att vara pappaledig. Jag vet att jag borde vara glad över det, men jag vill ju vara hemma läääänge.
Fan, jag är för trött för att skriva nåt vettigt. Jag får nog lägga mig. Buddy ska få sin insulinspruta först.

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag ska på jobbintervju den 15 april på kronhallen :D wooho! Halva foten inne :D

2009-02-25 @ 22:28:38
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Tanja

Men oj ja! Tänk om man kunde komma ner i det där fodralet.........men vet du........det är nog inte många som kan det! Fram för allt inga gravida! HI,hi.

Åh,jag har inte uppdaterat min blogg på ett tag nu.MÅSTE göra det. Jag har ju fått reklam på en annan välbesökt blogg så denna veckan kommer jag slå rekord, känns lite läskigt jag är ju van att bara typ familjen läser.



Va skönt förresten att du får vara hemma och "vila" snart!



Tänker på er och längtar till sommaren! Då kommer vi och hälsar på igen. Lite oftare hoppas jag.



Kram Tanja



PS)HÄlsa tornadon.Tycker det var en passande beskrivning.

2009-02-26 @ 14:30:54
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0