Rachel Zoe project



Nyss har jag tittat på avsnitt 3 av serien Rachel Zoe project. Det är riktigt bra. Jag blir bara så shoppingsugen. Funderade på att åka in till Örebro på lördag för att slösa lite pengar men sen kom jag på att det blir födelsedagskalas då. Mille ska till sin kompis Elias som fyller tre. Det blir första gången han besöker en dagiskompis. Imorgon är det jobbdags för mig och Milton ska till dagis för han är frisk nu. Thank god. Jag är väl världens sämsta mamma som tycker det är jobbigt att vara hemma med min egen son. Men det är jobbigt att vara tvungen att stanna hemma. Milton vill ju vara ute och springa och inte bara sitta inne. Jag förstår att han blir frustrerad och trotsig. Han vill ju att det ska hända något hela tiden. Jag har inte riktigt orken och energin just nu eftersom jag själv inte känner mig riktigt bra. Mitt tålamod är inte det bästa. Tack och lov så kommer ju Magnus hem snart och det underlättar ju en del. Det är alla hjärtans dag på lördag. Det har vi inte firat på några år. Vore kul att göra det för en gångs skull.

Carin och Christer. Grattis till den lille pojken som föddes igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0