Me&I



På torsdag är det äntligen dags för Meandi partyt. Jag håller tummarna för att de jag bjudit kommer. Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska bjuda på för ätbart men det blir inget hemmabakat eftersom det alltid råkar slinka med något katthår av misstag i bakverken. Eller bakverk är väl att ta i. Det mest avancerade jag har bakat är väl muffins.
Iaf så ser vårens Me&I kollektion väldigt lovande ut. Milton har redan kollat ut vad han vill ha. Grävskopst-shirten såklart.  -Köp många, mamma, sa han när han fick syn på den. Den bruna plyschdressen med kanin på stjärten får det nog bli till bebisen.
 
Nu blir det en smoothie och den nya boken av Sophie Kinsella. Imorgon kommer jag se ut som en flottslusk på dagis för jag ska inte tvätta håret ikväll. Måste verkligen försöka vänja mig av med att tvätta det varje dag. Varannan dag får faktiskt räcka. När bebben kommer så finns det säkert ingen tid för daglig hårtvätt. Då blir det nog en hårtvätt i veckan + en treminutersdusch var fjärde dag. Bajsa och amma på samma gång. Sova 2 timmar om dygnet. Bli ett jävla monster. Ja jag ser positivt på framtiden.

Kommentarer
Postat av: Carin

Det är en helt okej kollektion i vår tycker jag, ska försöka att inte överköpa.



Vilken tid är det dags? Gissar på 18.00 men jag kan ha fel.



Det går bra att ha Ellen på dagis tre timmar men det är svårt att få iväg henne, antar att det är trotsen som talar för hon är inte ledsen eller så!



Ses imorgon!

2009-02-04 @ 08:55:51
URL: http://karonesse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0