Jag blir nog aldrig gift...



För vem vill väl gifta sig med någon som alltid bär mysbyxor hemma, inte kan laga mat, kör bil som en blind pensionär, samt är feg och inte kan ta en konflikt ? Ingen vad jag vet. Men om jag någonsin blev gift skulle jag vilja bära en klänning i samma stil som på bilden ovan. Jag tycker det är så fint med spets på brudklänningar.

Tack och lov att Magnus kom hem idag. Jag vet inte hur jag skulle ha klarat mig annars. Först gick huvudsäkringen och det blev kolmörkt i huset.  I vanliga fall när det går en säkring så är det bara att springa ner i källaren och trycka på en knapp. Det klarar t.om en idiot som jag. Denna gång fick det fixas och trixas  utomhus. Det hade jag inte klarat. Sedan skulle vi lägga Milton. Han klagade på magont. Fem minuter senare spydde han ner sig och våra sängar. En halvtimma senare gjorde han samma sak igen. Det flög pannkaksrester och hallon överallt. Magnus duschade av Milton som var så svag att han fick sitta på en pall i duschen. Jag tog hand om allt som var nerspytt. Jag antar att det kommer att bli en sömnlös natt för oss inatt. Jag trodde verkligen att han skulle klara sig från att  bli magsjuk. Han har ju klarat sig så länge. Nu ska jag lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Nämen oj oj !

Stackars er och framför allt stackars Mille.

Hoppas att han snart kryar på sig!



Vilken tjusig klänning, jag kommer gärna på bröllop.

Det skulle vara kul att gifta sig men jag tycker det är så svårt att välja vad för slags bröllop man skulle vilja ha...........ett stort, ett litet, i kyrkan, på landet osv? Fast jag vet inte om jag skulle våga gifta mig i "regnhöla". Ha,ha....



Trevlig helg trots kräksjukan.

Kram Tanja

2009-02-27 @ 07:59:50
URL: http://tanjis.blogspot.com/
Postat av: emelie

hihi de ska bli sjukt roligt, hoppas verkligen att jag får jobbet ;P

2009-02-27 @ 08:27:14
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: moster Gunnel

Vi kommer gärna på bröllop, du kommer att vara vacker som en blomma.Det är nog bara din stora mage som drar ned humöret lite grann.Snart är babyn här, det blir mysigt.Om du tänker efter så är du bra på mycket, köra bil är en träningsgrej, maten kommer också att lösa sig med åratal vid spisen (!).Skickar glada vårhälsningar med hopp om att ni är krya från magsjuka. Kram från Gunnel.

2009-03-01 @ 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0