Äntligen helg



Det är lördag och nu börjar melodifestivalen.  Det har varit en hektisk vecka med mycket jobb och lite sömn, ett klädparty i torsdags kväll och mycket att hinna med. Igår kväll fick jag äntligen andas ut och då blev jag såklart sjuk. Idag har jag spenderat många timmar i sängen. Så himla typiskt att man måste bli sjuk på helgen. Det är ju på helgen man ska hinna med det där som man inte hinner i veckan. Tvätta, stryka, handla umgås med vänner mm. Men nej det blir ju aldrig så. Milton är heller inte riktig fräsch idag. Lite febrig och mycket snorig.

Ett stort tack till er som dök upp på Meandi partyt.  Jag var panikslagen och trodde in i det sista att vi skulle bli typ fyra personer men Emma raggade upp lite folk i sista sekunden. Kram på dig Emma. Kläderna var jättefina. Klart bästa kollektionen och jag handlade som vanligt för mycket. Dock blev det endast kläder till Milton och inget till bebben i magen.

Nu ska jag googla blodpropp. Bye bye.

PS. Jag gillade inte riktigt de där skinnkläderna som hon i melodifestivalens första bidrag bar. Måste erkänna att jag föredrar kläderna som den stilsäkra damen på bilden ovan bär. Den sexiga stringen är verkligen pricken övert i:t.

Kommentarer
Postat av: emelie

hehe det är den nya sony ericsson - cybershot. kommer dock inteihåg vad den heter.

Ja jag vet, hon har köpt en touch mobil. hahaha, orättvist, men minärbättre ;P



klart vigör, då kommmerbebiskläderna också. vi får hoppas bebisen är ute, så jag får se den lilla varelsen :D:D

2009-02-07 @ 20:55:25
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0