Alla hjärtans dag


Det har varit en stressig lördag idag. Jag sov dåligt inatt eftersom jag är sjuk men tack och lov så sov Milton jättelänge i morse. Tjugo i nio tyckte han att det var dags att gå upp. Vi åkte till stan en sväng och köpte en födelsedagsprent till Elias på Miltons dagis. Jag passade på att shoppa lite på HM också. De har fått in mycket fint. Mycket sött till små bebisflickor hade de. Jag dog när jag såg en blommig cardigan för liten tös (har du sett den Emma? Den har vit botten med vita rosor)
På eftermiddagen var vi på Elias tre års kalas. Vi samlades på brandstationen för att kolla på brandbilar men Milton blev livrädd för de stora bilarna och skrek som besatt. "Jag vill inte vara här" och "jag vill gå hem". Vi fick åka hem igen och vänta tills Elias mamma ringde och sa att de var på väg därifrån. Sen åkte vi hem till Elias och fikade och barnen lekte och hade superkul.  Sen åkte vi till kronhallen och handlade mat. Milton blev ett monster och låg på golvet och skrek, sprang i gångarna med en liten kundvagn och var jättegrinig. Jag tror inte han är riktigt frisk än. Själv har jag sjuknat om så jag mår inget vidare.

Det är ju alla hjärtans dag idag. Det har vi inte firat. Jag brydde mig inte om att köpa nåt till Magnus i år. Jag fick heller inget av honom. Han har fått lite kläder av mig den senaste tiden så jag tyckte det fick räcka. Själv hade jag hoppats på nån liten grej eller en blomma. Fast jag visste att jag inte skulle få nåt. Magnus har ju jobbat 56 timmar denna vecka så han har väl inte haft så mycket tid över för shopping.

Nu väntar sängen på mig. Jag hoppas på att mina ögon inte kommer att gegga igen i natt.

Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Jajamensan såg den :D Den kommer också få flytta hem till oss inom kort ;) Har ju pengar kvar på på ett prestentkort plus 50% på valfritt babyplagg :D

Jobbigt att vara sjuk :( Nova har feber idag igen och är allt annat än pigg :(

Kram på er och krya på dig!

2009-02-14 @ 23:54:12
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hejsan!



Jag fick inte heller nått igår men vi var ju på bio i fredags så det räcker.

Visst är det jobbigt när barnen får utbrott. Alva fick ett idag när vi var inne på MIO och tittade på möbler. Slutade med att jag fick tvinga på henne jackan och bära ut henne under armen gallskrikandes!Pinsamt!! Usch. Sen skrev hon hela vägen hem (typ 15 minuter) plus att hon lyckades ta av sig alla kläder (utom trosorna) i bilen. Helt sjukt!



Jag har en utmaning till dig på min blogg så kika in där!



Kram

2009-02-15 @ 21:03:49
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0