True Blood



Det har ju inte blivit så mycket bloggande på senaste tiden. Det beror inte som man kanske kan tro att jag har haft fullt upp med julstök, nej jag har sysselsatt mig med att plöja igenom hela säsong 2 av True Blood. Säsong 1 var bra men säsong 2 var jätte jätte bra. Fast jag tyckte nog att det blev lite för mycket de sista avsnitten  men det är bara min åsikt. Många av skådisarna är riktigt bra tex han som spelar Jason Stackhouse (mittenbilden) och så Alexander Skarsgård såklart. Taras mamma spelar med jättebra.Nej nu ska det krosstrejnars lite grann. Jag mår lite dåligt idag så jag vet inte om det är en jättebra ide men jag har inte rört på mig de senaste dagarna.

Förresten är det någon av er bloggläsare som vet om det är ok att ta svininfluensasprutan om man har nåt skit i kroppen som inte riktigt brutit ut. Ni vet när man är tung i huvudet, svettas och är yr och trött. Snälla ni kan väl kommentera och säga vad ni tror. Jag tänkte nämligen ta sprutan imorgon. De har öppet mellan 14 och 19 och på vårdcentralen sa de att det är lugnare nu och inte så långa köer längre.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Åh,men hur har du lyckats se säsong två?

Tjuvkikar du på dem på nätet? Jag försöker hålla mig från det eftersom jag vet att jag blir sur sen när de går på tv för då har man ju inget att se då.

Men jag är jäkligt sugen på att se fortsättningen! Får se om jag lyckas hålla mig.



Jag tog ju sprutan i fredags. Och som du vet så har jag ju knappt varit frisk på sju veckor nu. Det gick hur bra som helst. jag har bara haft lite ont i armen och inte fått något annat.

Däremot ska man ju inte ha feber osv när man tar sprutan.

Hoppas att du kommer iväg då.



Kram



PS) Kul att vi ses på dopet!

2009-12-20 @ 15:00:16
URL: http://www.tanjis.blogspot.com/
Postat av: carin

Du ska ju inte ha feber, men annars är det nog ok. Hoppas allt är bra med er!

2009-12-20 @ 18:11:06
Postat av: Rebecca

Dom sa till mig att det gick bra och ta den fastän man va lite smådålig. Men som sagt va, feber ska man nog inte ha iaf. Kram!

2009-12-20 @ 22:17:57
Postat av: emelie

Tack så hemskt mycket :D jag fick en netbook, en 10 tums dator, som är lila :D

hoppas ni får en trevlig jul =)

2009-12-21 @ 00:49:16
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0