Habegär



Jag döööör. Dessa fina saker kommer alla från Pip studio som jag inte vet ett smack om. Jag tror att det är ett nederländskt märke och herregud vad fint porslin och kolla in den underbara tekannan och överkastet är ju oemotståndligt. Dessutom har de de allra vackraste tapeter man kan tänka sig.
Det var när jag läste Tanjas blogg (tanjis.blogspot.com) som jag såg pip studios saker för första gången. Jag fick en adrenalinkick så att jag knappt kunde sova sen. Fy på dig Tanja att ha med så fina saker :) Snacka om att få habegär.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe hon har gjort 6 olika sorter, men tre av sorterna har olika flaskor :/ dumt faktiskt. Jag tänker på dig faktiskt när jag ser såna porslin i stan, med massvis med blommor. Ta och titta förbi Lagerhouse ifall det finns i närheten, där kommer du smälta eller på Indiska, där kommer du få panik och handla allt som finns ;D

2009-12-12 @ 13:45:30
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Tanja

Snyggt! :)

Tur att mnan inte riktigt har koll på vart man kan köpa dessa.......har en svag gissning på att de kostar en hel hög med pengar........undrar varför!?

Kram

2009-12-13 @ 20:49:36
URL: http://www.tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0