En liten goding



Jag kollade in mina foton och hittade detta fina på Noah (Rebeccas pojke) Han är ju bara för söt med sina hundvalpsögon. Jag önskar att Rebecca inte var så alergisk mot katter. Då kunde de ju kommit över någon dag så killarna kunde leka lite. Milton klättrar verkligen på väggarna nu. Jag måste se till att hitta på något med honom imorgon.

Tack för att ni kommeterade i förra inlägget. Jag tog sprutan igår och det gick bra. Det var inga köer och allt gick snabbt och smidigt. Jag brukar vara ganska spruträdd så jag tittade bort när sköterskan skulle sticka mig. O vet ni, jag kände inte när hon stack mig. Helt otroligt. Man brukar ju känna ett litet stick men inte ens det kände jag. Efter ett par timmar började det värka lite i armen och inatt värkte det mycket. Idag har jag haft ont i hela kroppen och mått kasst. Som en liten mini-influensa. På eftermiddagen mådde jag dock mycket bättre.

Imorgon blir det lite panikshopping. Jag som hatar trängsel och folkmassor kommer nog inte att vara på ett strålande humör.

Kommentarer
Postat av: emelie

Ha ha, Milo ska känna sig smickrad där faktiskt :)

brr, va kallt, är glad att de är någorlunda varmare här då ;D

2009-12-31 @ 02:02:27
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0