Twilight



Jag hade länge tänkt att strunta i att se Twilight eftersom jag läst boken men till slut kunde jag inte låta bli. Jag har ju hört att det ska vara den bästa kärlekshistorien sedan Titanic. Dessutom har det ju varit ett väldans tjat i media om Robert Pattinson (som ni vet om ni inte har legat i koma det senaste halvåret). Filmen var rätt bra (trots att den saknade sex). Boken var dock lite bättre (trots att den också saknade sex). Robert Pattinson inte jätteful. Jag är jättesugen på att läsa de resterande tre böckerna i serien. Och när jag har läst ut dem så blir det tantsnusk och romaner.

Imorgon fyller Helen år. 31 balla jordsnurr runt solen blir hon.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jepp nu är det bara 35 år kvar till pensionen. Härligt..

2009-08-24 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0