Topshop klänningen är MIN



Jag har ju velat ha denna klänning ett bra tag. Jag vet att jag tjatat en del om den och tillochmed sagt att jag skulle kunna dö för den och att jag skulle kunna betala vad som helst för den. Tror t.om att jag sagt att jag skulle kunna prostituera mig för kunna köpa den. Nu behövde jag inte gå så långt tack och lov. Jag hittade den på tradera och nu är den min, bara min. Jag har inte kunnat hänga in den i garderoben än, för jag vill se den hela tiden. Därför ligger den i min trappa och kråmar sig.  Oj nu måste jag gå och tvätta ur hårfärgen (jag håller på att färga håret). Ses sen. Fasen, jag hade ju en hel uppsats om min vackra klänning. Fast tur för er som slipper läsa den.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ja,den var fin den! :)

Tack för senast förresten, det var verkligen hur trevligt som helst!

Men nu har jag haft en chockstart. Började ju jobba idag, var på jobbet halv sju. Fast jag jobbade inte så länge men sen var det dessutom städning på dagis. Den gjorde jag själv eftersom Matte ville gå på fotboll istället och självklart fick han det.

Mina föräldrar passade barnen medans jag städade.Fast det gick fort för det var inte så smutsigt som tur var.

Fast det är sjukt att man städar åt andra (ens egna barn iofs) när man skulle behöva städa hemma själv!



Kram

2009-08-03 @ 22:08:17
URL: http://www.tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0