Tisdag 18/8



Hittade en sån härlig godisbild.

Jag somnade inte förrän efter kl ett igår natt så det blev inget babycafé för mig och Milo idag. Det gjorde inte så mycket. Jag ska verkligen försöka röja upp idag. Kläder, skräp, leksaker och katthår ligger överallt här hemma. Varför har jag så svårt att hålla lite städat för? För att jag är ett stort barn som hellre står och sminkar mig en timma istället för att snygga upp hemma ? Ja förmodligen är det så. Jag kan inte gå igenom ett rum utan att stöka till. Jag skulle antagligen inte kunna gå naken igenom ett tomt rum utan att det skulle synas att jag gått  där. Jag skulle väl lyckas att repa golvet med tånaglarna, kissa på mig eller tappa håret. Jag lämnar alltid spår efter mig. Nej vad äcklig jag är. Nu ska jag iaf passa på att stryka lite eftersom Milo sover. Sedan blir det shopping på Lindex. I love Lindex.

Min mobil har hittat hem igen. Inga missade samtal hade jag. Inte ens ett litet sketet sms hade jag fått. Så kan det gå när man är opopulär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0