Tisdag 11/8



Nu är det inte många dagar kvar tills Milo är 4 månader och kan börja med små smakportioner. Jag tycker att det ska bli så spännande att se om han gillar lite nya smaker eller om han ratar allt. 

Mycket har hänt sen sist jag skrev. I fredags var familjen till Eskilstuna och besökte djurparken och nöjesparken. Milton var inte så intresserad av djuren men att åka karuseller var verkligen en hit. Milo skötte sig bra. Han är så lätt att ha med när man ska någonstans. Han krånglar sällan.
På lördagen var det kräftskiva i stugan. Det var mycket trevligt men som vanligt så kändes det som man inte hann prata med de andra. Jag var nästan döv på ena örat och hörde dåligt på det andra så jag kunde liksom inte koncentrera mig på vad det pratades om utan satt mest i min egen värld. Milo var inte lika nöjd som han brukar. Det var väl miljöombytet han reagerade på. Magnus festade till ordentligt kan jag lova. Han blev så jobbigt full och ville sjunga ur snapsvisehäftet  HELA TIDEN.  På vägen hem fick vi stanna så att han kunde gå ur bilen och spy. När vi kom hem hade jag tre barn att natta. Jag var lagomt glad. Magnus var sååå jobbig och tjatade om att vi skulle åka till örebro dagen därpå. Jag fattade förstås att det bara var fyllesnack. Morgonen därpå var han förvånandsvärt pigg. Jag trodde ju att han typ skulle bli sängliggandes men han var uppe vid nio.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ha,ha.......jag tror jag skrattar på mig!

Han har ju bantat ner sig så han tålde antagligen inte så mycket!

JAG tyckte i alla fall att det var kul att han festade så jag fick sällskap med att sjunga. Tyvärr missade jag ju det mesta av det när jag skulle läsa saga för Alva och Anton......

Matte och jag (som skulle köra var sin bil hem dagen efter) var tvungna att stanna och äta lunch och dessutom sova lite middag efter det. Men sen kunde vi köra!



Den fina presenten står fint på köksbordet! :)

2009-08-11 @ 13:57:20
Postat av: Carin

Hejhej! Vill du hänga på på lunch imorgon onsdag?

2009-08-11 @ 14:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0