Söndagsmorgon



Förra gången som jag var i Mariebergs köpcentrum köpte jag en födelsedagspresent till mig själv. Denna söta kaffekopp med fat och matchande sked  från Green Gate. Visst är den somrig och söt..

Mattias och Tanja och deras barn Anton och Alva var här igår och det var jättetrevligt. Vi träffas bara några gånger om året men ändå är det så himla lätt att umgås med dem.  Anton och Alva lekte med Milton i hans rum och det var så kul att se att verkligen lekte MED varandra. Oftast leker Milton med kompisar fast de gör helt olika saker eller är på olika ställen. När de hade åkt gick vi till mina föräldrar och åt  jättegod middag.

Idag blir det antagligen färgning av mitt hår. Strykning, tvättning och lite städning står också på programmet. Ska försöka vara snäll hela dagen eftersom jag tvingar Magnus att åka till Örebro med mig imorgon för lite "vuxentid". Mina päron ska få ta hand om pojkarna några timmar medans Magnus och jag strosar omkring och sedan äter lunch i centrala örebro. Det ska bli så kul tycker jag men jag antar att Magnus tycker att det ska bli pest och pina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0