Jag rotar i fyndlådan på Lindex...



....och fyndar allt detta för bara 64 kronor.  Dreggellapp, haklapp och strumpor behövde verkligen Milo men de andra plaggen kommer såklart med att komma till användning.

Det har blivit väldigt mycket shopping den senaste tiden. Lite väl mycket.  Jag har fått dåligt samvete. Inte bara för att jag spenderat massor av pengar utan även för att hela huset är fyllt av kläder. Det är verkligen kläder överallt.
Jag vet inte riktigt varför jag skriver detta. Det sista jag vill är att få något "bra tips" om hur jag ska lösa min situation (shoppingberoende) eller någon pik när jag ska till stan och shoppa. Jag klarar mig bra själv. Har faktiskt rensat en del den senaste veckan. Två påsar med kläder har lämnats till loppis och två påsar har slängts och ytterligare en del finns ute på tradera. Japp ni ser. Det finns hopp även för mig.

Vad tycker ni är roligast att shoppa? Kläder, skor, smink eller kanske böcker?
Jag älskar att shoppa det mesta. Jag gillar dock inte att lägga mina slantar på regnkläder, kastruller o annat köksjunk, möbler, BH:ar samt skor som är mer sköna än snygga.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Halloj!



Jag är också smått shoppingberoende.

Egentligen gillar jag att köpa kläder men har lessnat nu eftersom jag tycker att jag är ful i typ allt!

Nåja, däremot älskar jag att shoppa inredningsprylar! Egentligen skulle jag vilja köpa lite större möbler och sånt men det är ju lite dyrare och jag lyckas aldrig få ihop så mycket pengar så det blir mest andra inredningssaker.

Just nu shoppar jag otroligt mycket tyg också eftersom jag har börjat sy, behöver jag säga att Matte börjar bli smått galen. Hi,hi!



Kram

2009-08-06 @ 08:10:42
URL: http://tanjis.blogspot.com/
Postat av: Helen

Det finns få saker som är lika kul som shopping. Underkläder, saker till huset som man måste köpa typ staket, saker till bilen och städgrejer tycker jag är extremt trist att lägga pengar på. 1200 av mina skattepengar gick till att serva bilen. Hade vi inte haft barn hade jag vägrat att ha den kvar.

2009-08-07 @ 16:45:17
Postat av: Till Helen från Kristina

Hej Helen.

Inte så kul sätt att spendera skattepengarna på. Hoppas att du fick en del kvar att shoppa loss för. Jag har lite tidningar till dig som du ska få. Nya Solo tex.

2009-08-07 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0