Gör mig rik, snälla tradera



Ni som följt min blogg vet att jag har shoppat en del i sommar. Ganska skitmycket faktiskt. Nu får jag lida för det.
 Massor av fina höstkläder trängs i affärerna men jag kan bara titta, inte köpa. Rätt åt mig kanske. Jag gräver i mina lådor och lägger ut kläder på tradera i hopp om att få några slantar. De fina skinntossorna ligger ute just nu men bara en har bjudit på dem. Hallå, ser inte folk vad oemotståndliga de är.

Snart är måndagen över och den har gått smärtfritt. Imorgon börjar Milton dagis. Här är en kom ihåg lista till mig själv.

1. Kör ut bilen och parkera den nån stans där den ej är i vägen för lastbilen.

2. Ta ut pengar och ge till gubben som kör lastbilen.

3. Packa ner regnkläder och extrakläder till Milton. Märk alla kläderna.

4. Gå till babycafe.

5. Ring Emma.

6. Beställ tid för klippning.

7. spendera inte så mycket pengar.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ha,ha.....jag vet hur det är! Tur att jag knappt har tid över att gå in i en affär! Fast jag skulle iofs behöva rätt mycket nya kläder.



Du, jag tycker de där är oemotståndliga (vilket svåret ord att stava) eftersom jag hade ett par likadana till Anton! De är också sålda på Tradera. Jag har tagit mig i kragen och lagt upp en hel del barnkläder fast det märks knappt i garderoben. Har sååå mycket. Det tar ju sådan tid att fota och lägga upp bilderna och sen skriva en text till. Suck!

Jag vill ju ha "Snabba cash"! ;)

2009-08-24 @ 22:55:41
URL: http://www.tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0