Dockskåp



Milton sa för en tid sedan att han ville ha ett dockhus, och jag kom att tänka på att jag hade kvar mitt gamla dockskåp hemma hos mamma och pappa. Nu står dockskåpet hemma hos mig och Milton är överförtjust. Lite möbler fanns kvar från när jag var liten men det mesta var trasigt. Några dockor fanns inte kvar så jag fick gå till leksaksaffären och köpa en uppsättning dockor för 269 kr. Dyyyrt. Ville köpa med lite nya möbler men det kostade med ganska mycket så Milton får leka med gamla trasiga. Nu är det så att vi behöver mera möbler till dockskåpet så om du har några att sälja eller vet var man kan köpa gamla dockskåps grejer så säg gärna till. Se er chans att tjäna lite pengar på era gamla grejer som ligger och skräpar i er källare.

Kommentarer
Postat av: Helen

Det måste väl finnas på Tradera. Jag förstörde mitt dockskåp fullständigt tyvärr. Jag skäms varenda gång jag ser det. Jag kan ju iof kolla om jag har några möbler som är någorlunda hela så kan du få dem. Jag har ju ändå skor på vinden till dig.

2009-08-31 @ 07:43:11
Postat av: Till Helen från kristina

Vad gulligt av dig att kolla. Jag minns nästan vad du hade för möbler. Nåt rött kök va. Jag hade ett badrum i grönt men det är borta. Kommer du ihåg hårsalongen "skalmans" som jag hade till Barbie? Jag har påse med massa tidningar till dig. Fille kommer nog inte bli så glad över att få huset fullt med tidningar :)

2009-08-31 @ 10:34:44
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Helen

Han har ingen talan då det oftast är jag som städar hehe. Tänkte försöka hälsa på päronen idag och se om jag kan hitta lite skatter. De är rätt trötta på att ha alla mina gamla grejer överallt :-) Jag har lite annat till dig också föräldrar och barn tidning, burkmat (4 mån) och välling ifall du vill ha. Du kan ju få titta på det i alla fall.

2009-08-31 @ 14:03:57
Postat av: Helen

Skalmans ja.. vi hade verkligen fantasi när vi kom på namn i alla fall :-)

2009-08-31 @ 14:05:03
Postat av: Till Helen från Kristina

Klart jag vill ha. Gud vad snällt av dig. Jag får ta och bjuda dig på fika snart så jag kan lämna över din spännande present(kort) :)Ska bara se till att vi är någolunda friska.

2009-08-31 @ 17:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0