Bakning och shopping



Den lilla föräldrapenningen kom idag. En liten summa som ska räcka nästan till oktober.  Men som ni kanske förstår så drogs jag som en magnet till Karlskoga city och satte sprätt på pengarna.  Lite nya kläder till pojkarna blev det förstås trots att de inte behövde nåt. Ett par häftiga skor med diamanter köpte jag till mig. De var nedsatta från 599kr till 199kr. Magnus tyckte de såg ut att kosta 50 kr. Jag tyckte ju att de var lite coola men jag har väl noll koll när det gäller skor utan klack. Milton har fått en superbra present av mormor och morfar. 14 små burkar med leklera. Han har bakat flera timmar.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Åh, tack för din kommentar! Man blir ju så glad.

Fast jag är i och för sig grymt nöjd med hoodien själv! :)

Ska göra några till i olika färger som jag har hemma.

Jag tänkte faktiskt att jag skulle lägga ut lite som jag har sytt i en separat blogg men det tar ju sådan tid att få till! Men nu ska jag vara ledig på måndagar så det kanske kan gå att få lite extra tid då?

Du får skriva vilka storlekar killarna har. Ibland så vill jag ju ha lite olika storlekar när jag "övar" mig. Kul om det passar någon som kan provtesta modellen!

Självklart får du låna bilder från min blogg, du behöver inte ens fråga! :)



Har ni det bra förresten, hur går det med garaget?

Här är det bra, vi försöker få lite mer iordning här hemma. Måste renovera en hel del rum för jag har verkligen ledsnat på tapeter och annat. Suck.

Det är bara tiden (och kanske pengarna ) som behövs.



Trevlig helg!

Kram Tanja

2009-08-29 @ 13:56:13
URL: http://www.tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0