Kom inte på nån bra rubrik



Nu har mina föräldrar tagit hand om Milton så det är lugt här i huset. Magnus ligger och vilar och jag plockar och tvättar (och bloggar). Känns skönt att veta att Milton får en rolig och händelserik dag. Det såg ju inte så lovande ut förut eftersom både Magnus och jag har ont och är sega. Värkarna jag hade försvann.

Igår var Milton hos tandläkaren. Han fick inget klistermärke, som duktiga barn brukar få. Milton vägrade nämligen att öppna munnen. Vi försökte få honom att gapa i 30 minuter men munnen var som ett streck. Till slut tröttnade tandläkaren på oss och vi fick gå hem. Omöjliga unge.

Nu ska jag gå och kissa för femtonde gången idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0