Torsdag 26 dagar kvat till bf

Dagarna går fort och snart är det dags. Jag känner att det händer nåt i kroppen. Att den förbereder sig för förlossning. På nätterna vaknar jag ofta med värk i ljumskarna och benknotorna som är i skinkorna (bra förklaring va, jag borde bli läkare). Mådde illa och hade ont i magen i morse så Magnus fick ta Milton till dagis. Nu mår jag bättre så jag och mamma ska till stan och kolla efter en present till kusin Therese som ska uppvaktas på söndag. Jag vet vad jag vill köpa men frågan är om det finns kvar i butiken.

Det blev bra med nya kyl och frysen och inbyggda micron. Det är fortfarande stökigt i köket så jag tar inget foto och visar er än. Men det känns himla bra att ha en STOR kyl och en STOR frys. Jag menar, snart är vi ju fyra i familjen och då gäller det att ha en välfylld frys och kyl.  Gud vad jag skryter om frysen och kylen. Som om jag vore den enda som ägde det. Som om det vore en lyx som bara vissa hade råd med. Ja ja, jag ska snart lugna ner mig, jag lovar.

Det är 10 grader varmt idag. Nästan sommar.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Visst är det bra med stor frys och kyl! Jag kan dock fortfarande tycka att det är lite "trångt" ibland. Ha,ha.....aldrig är man nöjd!

Men tänk på att dessutom kommer ni snart vara tre KILLAR i familjen, gissa om det går åt mat då! ;)



Tänk att det snart är dags. Jag ska verkligen hålla tummarna att allt går bra och så smärtfritt som möjligt såklart! Det ska bli så spännande. :)



Kram Tanja

2009-04-02 @ 15:30:34
URL: http://tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0