Still ill



Miltons feber har inte gett med sig än. I natt hade han 40 grader och var som ett element. Han brukar vara ganska pigg trots hög feber men inte denna gång. Han är orkeslös och ligger ner hela tiden. Som tur är så har vi inte längre några problem att få i honom vätska. Alvedon tar han med som han ska.
Min förvärkar var som tur var just bara förvärkar. De försvann innan jag la mig igår och sedan har jag inte kännt något mer.  Himla skönt, fast jag hoppas att bebben inte stannar i magen en hel månad till.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag hörde att mormor hade förväntat sig att alla de små ska sjunga på kalaset :D haha

2009-04-05 @ 18:50:49
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

hahaha, va hemskt det kommer att låta om de ska sjunga, vi får förbereda oss med öronproppar.



hehe, jag ska inte säga tack, för det ger otur ;D

2009-04-05 @ 21:01:20
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0