Snygga skor


Jag tror att de är från Guccis vårkollektion 2007 så de har några år på nacken. Jag skulle gärna vilja ha dem. Eller några liknande. Snart ska vi till Lidl. Undrar om de har såna skor där. Kanske inte.

Jag var så extremt trött igår. Sov till 8.30 och sedan gick jag och lade mig vid 11 igen och sov middag i två timmar. På kvällen skickade jag Magnus och Milton till Mcdonalds och de fick köpa Ceasarsallad till mig.  Hoppades som vanligt att förlossningen skulle sätta igång på natten men inget hände. Inte ens några små förvärkar kunde det bjudas på. Min mage är så stor att jag skäms när jag går ut. Så jag går inte ut längre. Bara till affären och i trädgården. Hela tiden ska folk kommentera magen, att den är "såå stor" och så frågar de om det är två i magen. Jag blir så grinig. Nu ska vi åka och handla.

Milton är inte lika bråkig som han var för några dagar sen. Han är faktiskt ganska medgörlig nu. För en liten stund sedan sa han till Magnus "Pappa du är söt men dum". Jag hade inte lika stor tur för jag var både ful och dum. Ha ha.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja snygga men höga... Jag kan inte ens gå i 8-9cm klack utan att se patetisk ut. Jobbigt att värkarna inte sätter igång men när du minst anar det händer det säkert.

2009-04-19 @ 11:04:55
Postat av: Emma och Nova

Hejsan!



Sjukorna har börjat om här hemma igen och Nova har feber och mår allmänt dåligt :( Men hoppas det snart går över så vi hinner ta en fika :)



Hoppas lillkillen känner för att dyka upp snart och inte tänker stanna kvar i magen efter utsatt datum för er skull. Finns ju ingen längre väntan än när man går över tiden, humöret blir inte på topp heller för alla bara tjatar och frågar hela tiden om bebisen har kommit fast man själv känner sig som en flodhäst och undrar om folk inte har någonting annat att fråga om. Sista tiden ville jag bara gå i ide och inte vakna fören det var dags att föda.



Nu ska jag hälla mig i en kanna kaffe så jag vaknar till liv här så jag kan ta hand om min underbara skrikande bebis :)



Stor Kram



2009-04-19 @ 11:45:26
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Till Helen från Kristina

Ja det tror jag med. Ju mer jag väntar ju längre tid tar det. Du, jag ska slänga massa tidningar. Vill du ha några solo och cosmopolitan av mig? De är rätt nya.

2009-04-19 @ 21:20:58
Postat av: Tanja

Halloj!

De var snygga men sjukt höga. Skulle behöva gå en kurs i hur man klarar av att gå i sådana.Kanske följer det med en bruksanvisning.



Hur går det med magen? Kommer ihåg det där med kommentarerna om magen. Själv tyckte man inte att den var så stor och det finns ju inte så mycket man kan göra åt saken liksom.

Nu när jag ser på bilder så ser jag ju att magen såg gigantisk ut (vi är ju inte så långa heller, eller ja i alla fall inte jag).



/Kram

2009-04-20 @ 07:33:28
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0