I mina nya adidas....



ska jag gå mig smal till sommaren. Jag ska gå varje dag. Jag ska dock inte visa mig utomhus i mina osexiga röda plyschbyxor.

Idag hade vi besök av kusin Therese med familj. Vi fick låna deras fina vagga som bebisen ska ligga och drömma sött i.
Vi fikade och sedan lekte Milton med Olivia och de verkade ha jättekul tillsammans. På kvällen grillade vi fläskfile och åt potatisgratäng och tzaziki till. Det var riktigt gott.

Jag längtar så mycket efter bebisen. Jag vill föda nu. Vill inte gå över tiden och klämma ut en 5 kilos unge och spricka jättemycket eller bli klippt och sydd med 70 stygn. Jag längtar efter att få amma och sköta om min bebis. Det ska bli så spännande att se hur den ser ut, vem den är lik och vad den har för hårfärg. Jag har packat BB väskan. Ska lägga ner mina sexbyxor (de röda plyschisarna) och neccessären så är jag redo att åka till BB. Jag är så himla redo. Det är bara värkarna som fattas.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Vilka snygga skor! Tycker inte du behöver skämmas över att gå ut i plyschbyxorna, de verkar se snygga ut de med.........hi,hi.

Hoppas att bebisen kommer snart! Har ni spånat på något namn? Ullis och de har ju lite svårt att bestämma sig men sen får man ju se om namnet passar när den lille väl är ute.



Lycka till!

2009-04-13 @ 22:06:50
URL: http://www.tanjis.blogspot.com
Postat av: Carin

Men inte förrän efter 22 april! :-)

2009-04-14 @ 08:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0