Fredag



Nu är Milo tre dygn och han äter hela nätterna. Jag sover högst tre timmar om natten och det tär på krafterna och på humöret. Han vill äta konstant, både på dagarna och nätterna, och när han inte äter vill han ligga och hobbysnutta på ett bröst. Igår fick han ligga i vagnen en kort stund när vi gick till mormor och morfar och det var inte alls populärt. Jag får helt enkelt krypa ner i barnvagnen och ge honom bröstet och så får Magnus eller Milton köra vagnen. Eller så får jag lära mig att utföra alla dagliga sysslor med en bebis hängandes vid ena bröstet. Tvätta håret, handla på Ica, köra bil osv. Det kan nog bli lite tufft. Nu ska jag göra ett försök att cykla ner till stan och köpa lite kläder till Milo. Det ska bli intressant att se om Milo att vara utan mina boobisar så länge som en halvtimma.

Tack för alla gulliga kommentarer. Känns verkligen jättekul att gå in på bloggen och se att man fått kommentarer. Det blir så mycket roligare att blogga då.

Kommentarer
Postat av: Agneta Engström

Hej och grattis till den nyföddepojken Milo.

2009-04-24 @ 13:14:02
Postat av: Emma och Nova

Nova åt också sådär sina första 3 månader i livet men sen blev det lite bättre iallafall :)

Han är verkligen superfin er lille Milo :) Hoppas vi blir friska här hemma snart så vi kan komma och säga hej om du orkar :)

Kram

2009-04-24 @ 13:55:02
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Carin

herregud kvinna, cykla tre dagar efter förlossningen...

2009-04-24 @ 15:49:14
Postat av: emelie

sv: hihi ååh, jag måste träffa honom :D



haha ja, men det var du inte ensam om att vara blyg :D

2009-04-24 @ 21:51:23
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Helen

Vilka fina killar! Jag är väldigt nyfiken på er lilla guldklimp men jag lovar att vänta med att hälsa på tills ni har landat lite. Jag minns själv hur trött och osugen på besök man var i början.

2009-04-24 @ 22:39:55
Postat av: Gunnel.

Grattis till Milo och grattis i efterskott till Milton 3 år.Äntligen fungerar våran dator igen, så jag kan få iväg en liten grattishälsning.Skönt Kristina att det gick så bra, hoppas nu att du kan få vila lite mellan ammningarna. Köper en liten present till Milo, vi ses i Wärmland. Kramar till er alla fyra, från Gunnel och Björn.

2009-04-27 @ 17:54:30
Postat av: Gunnel

Grattis till Milo och grattis i efterskott till Milton 3 år.Äntligen fungerar våran dator igen, så jag kan få iväg en liten grattishälsning.Skönt Kristina att det gick så bra, hoppas nu att du kan få vila lite mellan ammningarna. Köper en liten present till Milo, vi ses i Wärmland. Kramar till er alla fyra, från Gunnel och Björn.

2009-04-27 @ 18:57:14
URL: http:// kristinamille.blogg.se/
Postat av: Sussi

Åh grattis! :)

2009-04-27 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0