Finfrämmat



Igår hade jag finfrämmat. Det var Helen och hennes 10 månaders son Alex som kom och hälsade på. Han var så himla söt och glad.  Han charmade med att vinka och säga hej hej och kunde även säga ägg. Det var så kul att få babbla av sig lite. Det är så sällan jag har nån kompis på besök.  Jag är så dålig på att höra av mig till mina vänner.

Jag sov dåligt inatt. Fick gå upp och kissa tre gånger. På kvällen var det livat i magen men inga värkar. I morse såg jag några tecken på att förlossningen eventuellt skulle kunna  vara nära men jag har ingen lust att skriva ut detaljerna kring detta "tecken". Det finns gränser tom för mig. Nu ska jag gå upp och stryka lite. Sen blir det lasange och sedan hämtning av Milton på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0