En blå skål



Svärmor Raija fick så himla fina skålar och vaser i grönt  från Duka i födelsedagspresent att jag blev sugen på att skaffa en liknande skål. Fastnade för denna fina blå skål. Hade helst velat ha en lite större att använda som salladsskål men i blått fanns endast denna kvar. Den får bli bra som chipsskål. Ska köpa mer blå skålar i olika storlekar från samma serie när de får in fler. Skålen kostade bara 119 kronor.

Vädret har varit underbart idag. Jag lyckades sträcka mig i ljumsken när jag jagade Milton som smitit ut i bara pyjamasen så jag har knappt kunnat röra mig. Fick jätteont i båda benen, uppe på insidan av låren. Jag har fortfarande göööront. Nu ska jag halta ut i köket och göra en macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0