Det var länge sedan



Men jag har inte glömt bort bloggen. Jag har bara inte haft så mycket att skriva om den senaste veckan. Milton har äntligen tillfrisknat men är fortfarande lite trött och hängig. Jag har inte haft några mer förvärkar men magen har sjunkit ännu mera.
Igår var på Lingon och Blåbär klädparty. Kläderna var mest lek och dagis kläder. En del var inte så roliga medans vissa av tjejkläderna var jättefina. Jag köpte ett par tuffa shorts till Milton. Ulrika som var värdinna bjöd på helt oemotståndlig fruktsallad.  Carin hade med sig hallonbladste som jag fick av henne. Det ska tydligen sätta igång förlossningen. Teet såg allt annat än aptitligt ut. Det liknade mest knark eller innehållet i en dammsugarpåse. Det smakade dock jättegott. Nu ska jag till posten och kanske en liten snabbis på stan. Bloggar mera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0