Tisdag

Oj oj vad kvällarna går snabbt. Man hinner knappt sätta sig i soffan så är det läggdags. Jag har inte kännt mig bra idag. Har knappt orkat stå på benen och frysit hela dagen. Men jag har ju jobbat och varit frisk så jag antaratt det bara är graviditeten som spökat och att jag kommer att känna mig piggare imorgon.
Mor och far hämtade Mille på dagis och sedan blev vi bjudna på kycking och potatis. Det var jättegott. Nu ska jag gå upp och snarka ikapp med honom. Jag börjar inte förrän 9.15 imorgon så jag håller tummarna för att han ska sova riktigt länge. Fast jag kan sätta 1000 spänn på att det inte kommer att ske.

Jag håller också tummarna för R som ska på anställningsintervju på JC imorgon. Lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0