Nya köket



Såhär ser Miltons nya kök ut. (Jag har fotat kartongen). Vi kom hem ganska sent igår så vi hann inte packa upp den innan det var läggdags för Milton. Eftersom det var min tur att gå upp med honom i morse så önskade jag såklart att han skulle sova länge, ja iaf till 7. Men en sovmorgon var bara att fetglömma för Mille vaknade redan klockan 5.45 och började genast att prata om spisen. Så det var bara att tvinga sig upp i sängen, spy som en räv och vingla ner till undervåningen där Mille började leka direkt. Fy vad kasst jag mådde idag. Kändes som jag var bakfull och magsjuk på samma gång. Milton har lekt med köket hela dagen så det var verkligen ett lyckat köp. Magnus och jag började inreda i hans rum.

Efter gårdagens besök i Rebecca och Martins superfina hem var jag så sugen på att göra fint här hemma, men tyvärr räkte inte orken riktigt till. Tvättade tre maskiner och damsög+ våttorkade golvet var vad jag orkade med. Hade tänkt att stryka och städa badrummet med men det får vänta tills en annan dag.  Jag måste berätta mer om Rebeccas och Martins vackra hus. De har ett badrum som nästan är lika stort som vårat vardagsrum och det ser ut som det är taget ur en inredningstidning. Det finns både dusch och jacuzzi. De har ett jättesnyggt  och stort nyrenoverat  kök med köksö. En vedspis har de med. Ett riktigt drömhem har de. Ja just jag höll på att glömma att de har sjöutsikt också. Det är så kul att hälsa på dem. Snart fyller deras Noah 2 år så jag hoppas på att att det blir kalas.

Är det någon som sett den där nya Arkiv X  filmen. Om ni inte har det så kan jag tipsa er om att INTE se den. Den var så kass.

Kommentarer
Postat av: Carin

Wow vilket fint kök, ingår alla grejer också? Vi kommer och leker med det när vi får.



Hoppas ni mår bra!

2008-09-24 @ 14:06:55
URL: http://karonesse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0