Nåt konstigt med handen



Jag vet inte riktigt vad som hänt med Miltons ena hand, men håll med om att den ser lite konsig ut. En grytvante på foten har han satt på sig och visst blev det tjusigt.

I går kväll så gick jag ner i källaren för att tvätta. Där möttes jag av en stank som var så hemska att jag fick rusa upp igen och spy. Jag skickade ner Magnus som fick kolla upp om det låg ett lik i källaren. Det gjorde det inte men däremot så hade vår stora frys som står där nere blivit skogstokig och stod på 20 plugrader. Allt i frysen hade ruttnat och det var flera cm vätska i botten. Magnus den stackaren fick ta hand om eländet själv. Han lyckades  till och med bära ut frysen själv så nu står den ute på gårn och stinker. Nu ska jag göra ett nytt försök att gå ner och tvätta. Sen ska vi på kalas till Magnus farmor som fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0