Hej



Fy vad trött jag blir på att alla verkar tycka att Agyness Deyn är såå snygg och har såå snygg frisyr och såååå snygga kläder. Har hälften av sveriges unga tjejer gått och blivit helt galna. Jag kan lova att vi har A-lagare här i Karlskoga som är snyggare och har snyggare frisyrer och snyggare kläder. Nu ska jag inte ägna ett helt inlägg åt denna människa för det gjorde en annan bloggerska igår.

Nej jag tänkte faktiskt bara säga hej innan jag går och lägger mig. Jag är halvkrasslig och så trött att ett lik ser mer levande ut än vad jag gör. Min röst är mörk och hes och min hjärna slutade fungera för 30 minuter sedan. Ett exempel på det är när jag för en liten stund sen frågade en höggravid kompis om hon sprang tjejmilen igår.
Imorgon blir det en lång dag 7.15-18.00 jobbar jag. Härligt härligt.

Nej nu väntar sängen på mig. -kom hit Kristina, ropar den.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag förstår inte heller hennes storhet. Hon klär sig värre än vad man gjorde på 80 och 90-talet.

2008-09-02 @ 08:43:59
Postat av: Carin

Jag kom på senare att det var ofint av mig att påpeka att du såg trött ut, förlåt!



Fick du tag på U alltså? Inga nyheter ännu?



Ellen gillade kläderna skarpt, till mammas stora lycka! :-)

2008-09-03 @ 08:28:30
URL: http://karonesse.bloggagratis.se
Postat av: Anne

Hej..

Vet inte riktigt hur jag hamnade här men vill bara säga att jag tycker din blogg är urmysig.



Anne

2008-09-03 @ 17:31:32
URL: http://flimmerochflummer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0