Här är vi



Såhär pigga och glada såg vi ut i lördags när vi åkte in till Örebro för lite shopping. Vi skulle ha tag på möbler och prylar till Miltons nya rum. För en gångs skull fick vi tag på det mesta vi behövde. Lampor, gardiner mm inhandlades på Ikea och sen åkte vi till Toys are Us för Miltons (och Magnus) stora glädje. Vi var ute efter förvaringsboxar till Milles leksaker och vi hittade jättefina ganska stora med Nalle Puh motiv och en matchande träbänk med lock. De hade kostat mycket men det var rea så vi fick de för mindre än halva priset (tror det var70%). Vi köpte också ett kök till Mille. Alltså en spis men med lite mer tillbehör. Sedan köpte vi mat på Wongs och åkte till Rebecca, Martin och Noah och käkade. Rebecca (som är vegetarian) fick fel mat men som tur var så var den maten hon fick  jättegod och vegetarisk. Vi trodde hon fick kyckling i sin rätt men det var tofu.  Sedan åkte vi hem och jag var tvungen att köra eftersom Magnus druckit öl. Det gick hyfsat trots att jag inte kört på länge. Jag måste köra mera. Annars är det ju dumt att jag slösade tid och pengar på de där 60 körlektionerna jag tog 2003-2006.

Tack Helen för alla gravid tidningar + nya nr av glamour. Jag har läst som en tok de senaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: Helen

Varsågod. Kul med Örebro och shopping. Jag måste åka in dit någon dag och hälsa på mina fd elever och kollegor och visa prinsen, men då får någon annan köra för det är jag för feg för att göra.

2008-09-21 @ 23:28:12
Postat av: emelie

Du, du måste be Magnus raka sig, Han och Robert skäms inte .. det är hemskt att se dem som två håriga män..

2008-09-22 @ 18:25:58
Postat av: Till Emelie från Kristina

Ha ha ja visst är det hemskt. Men Magnus hotar dagligen med att skaffa mustach så jag törs inte säga något om hans skägg. Jag kan bara hoppas på att han till slut fattar att han inte passar som hårig.

2008-09-22 @ 21:40:15
Postat av: emelie

Haha oh herregud ;p



Ja det får vi hoppas, vi får hoppas Robert fattar det också en vacker dag.. haha

2008-09-24 @ 21:56:30
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0