Baka baka liten kaka



Idag tog jag ledigt från jobbet så att jag och Milton kunde ha en mysdag. Ja var på lassarettet på förmiddagen och tog ett cellprov med. Det var inte så mysigt men faktiskt helt smärtfritt. Ultraljudsundersökning blev det med. Jag fick se en liten varelse med ett hjärta som slog. Det kändes mycket bra.
Resten av dagen blev en riktig slöardag. Mille och jag åt lunch och sedan somnade vi både framför telletubbies på datorn. Så himla gött. Det är vardagslyx för en mamma.

Imorgon åker några jag känner till Mallorca för lite sol och bad. Nej jag är inte ett dugg avis. Jag står hellre ute på en blåsig förskolegård i regn och kyla och huttrar. Jag vill absolut inte sitta på en uteservering vid havet och titta på folk. Nej men ärligt talatså hoppas jag att de får bättre tur med vädret än sist de var iväg. Då åskade det och regnade.

Nu ska jag joina Magnus och Mile som bakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0