Äntligen shopping



Gudars vad härligt det var att idag få cykla ner till stan en timma och shoppa loss. Eftersom alla jeans börjar bli trånga och alla toppar börjar glida upp och visa godis/gravid magen så var lite nya kläder ett måste. På klädaffären Jon &Jonna hittade jag ett par snygga baggy jeans som var mjuka som mysbrallor. En grå kofta med matchande halsduk fick det också bli.
På H&M hittade jag blandannat  denna lila lilla söta väska. Magnus tyckte att den var jättetantig och att den passade mig eftersom jag är en tant i hans ögon. Fast jag har faktiskt sett unga töser på stan med just sån väska. Så jag är inte alls tantig.

Eftersom jag alltid går klädd i röda plyschbyxor eller blå plyschbyxor hemma så köpte jag något som jag tyckte skulle krydda sexlivet lite. Jag vill ju inte att Magnus ska behöva se mig i mysbyxor jämt när vi är hemma. Jag köpte ett par, tam tam tam tam (trumpetfanfar) turkosa plyschbyxor. Oj vad glad han ska bli när han ser mig i dem.

Nu ska vi äta Qournburgare. Magnus är ledig från jobbet imorgon så jag behöver inte skjutsa Milton till dagis. Jag kan sova till kl sju.  Det var länge sedan jag fick sova så länge. Har gått upp kl 5.50 hela veckan.

Kommentarer
Postat av: Helen

Wow sovmorgon :-)

2008-09-25 @ 22:53:28
Postat av: emelie

sv: haha, jag har inget sagt för jag skäms över mitt namn. Magnus och Robert kommer typ mobba mig för det, sen mormor kommer få hjärtattack och säga" Men Emelie - Naken Kaktus?"

haha, jadå.. Milton är min kusin, gillar alla mina kusiner =)



Hehe ja, jag ska komma lite mer oftare =)

Denna gången ska jag inte missa att se din mage.

Missade det när du väntade Milton och har bara sett Camilla gravid ;P



Du får hälsa Magnus och Milton också =)

2008-09-26 @ 13:00:30
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack snälla!

Hihi, va skoj, dom e verkligen grymma på självfallet. Då får du ta dig tid o unna dig sj lite lyx.

Ha d fint

//K

2008-09-29 @ 18:06:44
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0